Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

Счетчик PR-CY.Rank

Новини кафедри конструювання, технічої естетики і дизайну

Отримай новини поштою. Уведіть Ваш E-mail:


 

03.03.2020

Засідання у Міністерство інфраструктури України

3 березня 2020 року у Міністерство інфраструктури України відбулося чергове засідання Робочої групи, щодо вирішення питань з розробки стратегії розвитку електротранспорту в Україні і подальших кроків її реалізації.
Засідання відбулося у розширеному складі за участі Міністра інфраструктури Vladyslav Kryklii, заступника Міністра енергетики та довкілля Олексій Рябчин (Alex Riabchyn) , керівника Робочої групи Фарид Сафаров (Farid Safarov), депутатів Верховна Рада України Олександр Юрченко, @Олега Семінського, @Остапа Шипайло, Голів профільних Асоціацій, а також представників громадськості та електромобільної спільноти. Широко були представлені представники бізнесу, безпосередньо пов’язані з сферою електромобільності, виробники зарядних станцій, оператори мереж ЕЗС, представники автодилерів. Взагалі, засідання зібрало більш, ніж 80 учасників, як ніколи раніше. Для проведення довелося використати великий актовий зал МІУ, в зв’язку з чим якість звуку на відео запису не дуже якісна, за що перепрошуємо.
Доречи, як відзначила відповідальний секретар робочої групи Марина Кытина, робоча група з розвитку електротранспорту, найбільша серед усіх робочих груп Міністерства інфраструктури, що підкреслює важливість цієї теми для розвитку України. Про що сказали, у своїх вітальних промовах Міністр інфраструктури Vladyslav Kryklii та заступник Міністра енергетики та довкілля Олексій Рябчин (Alex Riabchyn).
Anna Zarudna, керівник напрямку взаємодії з органими державної влади EV-UA - Українська Асоціація Учасників Ринку Електромобілів, у своїй промові, відкриваючи блок доповідей, підкреслила виключну важливість постійної комунікації з органами законодавчої та виконавчої влади України та подякувала Фарид Сафаров (Farid Safarov) з Директорат цифрової інфраструктури та Марина Кытина з Reform Support Team at Ministry of Infrastructure of Ukraine за постійну допомогу та участь у всіх заходах з підтримки та розвитку електромобільності в Україні.
Під час своїх доповідей учасники засідання, торкнулися практично усіх важливих тем електромобільності, які турбують український ринок.
Зокрема Народний Депутат Олександр Юрченко розповів про всіляку підтримку, зі сторони Верховної Ради України, законодавчих ініціатив з електромобільності та наголосив на необхідності організації контролю за виконанням Транспортної стратегії України до 2030 року, шляхом створення моніторінгового комітету при Міністерстві інфраструктури та Міністерстві енергетики та екології.

Розвиток зарядної інфраструктури.
Игорь Ковалев (Igor Kovalyov) з ДТЕК - DTEK та Yuriy Dmitrishen з Chargex доповіли про проблеми створення и розвитку мережі швидкісних зарядних станцій і зарядних хабів в Україні. Було зазначено необхідність вирішення проблем з виділенням та підведенням необхідних потужностей, як основної умови швидкого розвитку зарядної інфраструктури.
@Ірина Кошель з Reform Support Team at Ministry of Infrastructure of Ukraine запропонувала допомогу з боку #RST у вирішенні проблем необхідних змін у законодавчих нормах для спрощення умов розвитку зарядної інфраструктури.
Вадим Игнатов Ігнатов, заступник голови правління EV-UA - Українська Асоціація Учасників Ринку Електромобілів анонсував ініціативу створення відкритої національної роумінгової платформи для мереж зарядних станцій, з метою прискорення темпу розвитку мереж ЕЗС та полегшення користування водіями електромобілів, зменшення витрат зі сторони водіїв та операторів, спрощення подальшої інтеграції українських мереж ЕЗС до європейських операторів.
Ivan Lutsenko Сергей Федоряченко Андрей Малиенко з Національний Технічний Університет " Дніпровська Політехніка" зробили цікавий доклад на тему: «Використання електромобілів у якості маневрених джерел енергії з реалізацією технології Vehicle-to-Grid зі створенням відповідної інфраструктури зарядних станцій»
Гураль Ярослав (Gural Yaroslav) з європейського офісу компанії BYD зробив дуже змістовний доклад про стан розвитку електромобільності та зарядної інфраструктури у світі. Він зупинив увагу присутніх на фактах уповільнення темпу розвитку електромобільності в Україні в порівнянні з попередніми роками.
Иван Любарский (Ivan Lubarsky) з дослідницької компанії @IRS Group презентував результати дослідження ринку електрокарів в Україні станом на січень 2020 року та анонсував запуск спеціального проєкта – опитування власників та водіїв електромобілів щодо якості зарядної інфраструктури та сервісу.

Виробництво електротранспорту в Україні.
@Олена Чепіжко, нач.відділу взаємодії з органами державного управління ПрАТ «Єврокар», Федерація роботодавців автомобільної галузі у своєму виступі зазначила, що бачить багатий потенціал в Україні для організації збирання електромобілів з інвестиціями та за участі мирових виробників. Для необхідно відпрацювати механізми державних гарантій та стимулів для виробників.
Михаил Сокол (Mik Sokol) з @Корпорація БОГДАН розповів, що в Україні є як найменше 5 підприємств, які в змозі налагодити випуск комунальних електромобілів та електробусів, це можливо лише на умовах чіткого розуміння і прийняття державної програми поступового переходу комунального і громадського транспорту на електричну тягу. А поки такої програми не буде прийнято, всі існуючі виробники вимушені працювати тільки з іноземними замовленнями, зокрема Корпорація «БОГДАН» виробляє електробуси для Польщі та електровантажівки для Данії.
Арсений Абдураимов (Arsenii Abduraimov) голова правління EV-UA - Українська Асоціація Учасників Ринку Електромобілів у своєму виступі зазначив про необхідність внесення положень про енергоефективний транспорт у законодавство України та термінові зміни у процедурах державних закупівель транспортних засобів з урахуванням екологічності та енергоефективності транспорту, що має стати головним пріоритетом при виборі.
Mykhailo Bannov з Колбе моторс, звернув увагу Міністра інфраструктури на дуже гостру необхідність привести українське законодавство у відповідність з нормами ЄС щодо сертифікації та визначення транспортних засобів категорії L, які дуже очікуванні на українському ринку поштової логістики та e-commerce. Міністр пообіцяв вирішити це питання найближчим часом.
Denis Radiuk, презедент АВЕРЕ Україна. Європейська Електромобільна Асоціація України. AVERE Ukraine, у своєму виступі проголосив і закликав усіх підтримати ініціативу та амбітну мету – тотальної заборони транспорту з ДВЗ в Україні до 2050 року. А також необхідність підтримки українських виробників електромобілів з максимальною локалізацією. 
Підготовка кадрів для електромобільної сфери.

Hanna Yanchuk, заступник голови правління EV-UA - Українська Асоціація Учасників Ринку Електромобілів доповіла про плани та конкретну роботу Асоціації у впровадженні та розробці цільової освітньої кампанії для підвищення рівня знань у сфері електромобільності в освітніх закладах всіх рівнів акредитації. Також вона зазначила необхідність введення у вищих навчальних закладах України спеціальності «Електромобільність», для чого запропонувала створити спільну робочу групу з представниками Міністерство освіти і науки України, Міністерство інфраструктури України та представників зацікавлених учбових закладів України.
Evgenia Kurchavova з Федерація роботодавців автомобільної галузі відзначила особливу потребу та важливість підготовки кадрів для автопромисловості, враховуючи поступовий перехід на електромобілі. Вона також запропонувала створити в Україні спеціальний науково-освітній хаб з електромобільності.

Взагалі засідання робочої групи пройшло дуже плідно та конструктивно при гарній організації, завдяки Reform Support Team at Ministry of Infrastructure of Ukraine та особисто Марина Кытина

Відео запис засідання за посіланням:

До списку

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт