Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

Счетчик PR-CY.Rank
Матеріали прийняті к публікації до збірника наукових трудів конференції:

«Розвиток інформаційно-ресурсного забезпечення освіти і науки в гірничо-металургійній галузі і транспорті 2014».

присвяченої до 115-річчя Національного гірничого університету

27-28 вересня 2014 року
onference proceedings DIRPSEMMTS

Зміст / Содержание / Contents


УДК 629.3.032

РЕГРЕСІЙНА МОДЕЛЬ ДЛЯ ОЦІНКИ ПАЛИВНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПНЕВМОКОЛІСНОГО РУШІЯ В ТЯГОВОМУ РЕЖИМІ

Г.О. Аржаєв1, А.В. Василенко2, М.М. Балака3

1викладач вищої категорії, викладач-методист спецдисциплін «Машинобудування та матеріалообробка», Миколаївський будівельний коледж Київського національного університету будівництва і архітектури, м. Миколаїв, Україна

2кандидат технічних наук, доцент кафедри автоматизації технологічних процесів і виробництв, Воронезький державний архітектурно-будівельний університет, м. Воронеж, Росія, e-mail: madf_vgasu@mail.ru

3асистент кафедри будівельних машин, Київський національний університет будівництва і архітектури, м. Київ, Україна, e-mail: maxim.balaka@gmail.com

Анотація. Розроблено багатофакторну регресійну модель, що встановлює взаємозв’язок між величиною мінімальної питомої витрати палива колісного рушія в тяговому режимі і основними параметрами великогабаритних шин при прямолінійному русі.

Ключові слова: великогабаритна пневматична шина, колісний рушій, мінімальна питома витрата палива, регресійна модель, матриця, критерій Фішера.

download pdf  See in PDF format

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт