Національний гірничий університет — відповідність Часу

Счетчик PR-CY.Rank

Конкурси, олімпіади


Кафедра основ конструювання механізмів та машин традиційно наприкінці першого семестру та навесні проводить серед студентів ДВНЗ «НГУ» перших курсів олімпіади з нарисної геометрії та комп’ютерного 2D і 3D моделювання, як перший етап Всеукраїнської олімпіади. 

2014 р. 2013 р. 2012 р. 2011 р.

Приклад завдання з нарисної геометрії.

Олімпіада з комп’ютерного моделювання.

Побудувати тривимірну модель по наданій конструкторській документації.

lab1.jpg

lab2.jpg

Призерами олімпіади з інженерної та комп’ютерної графіки ДВНЗ «НГУ» 2011 р. стали:

1. Коваленко А.В. –у конкурсі тривимірного моделювання (ст.гр. ТМ‑08‑1);

2. Пачковський А.О. –у конкурсі геометричного моделювання (ст. гр. АТммС‑10).

Проводяться конкурси курсових проектів з теорії механізмів і машин та деталей машин.

lab3.jpg

Переможці цих змагань приймають участь у всеукраїнських олімпіадах із згаданих напрямів.

Про високий рівень підготовки студентів механiко-машинобудівного факультету красномовно свідчать результати їх виступів на міжнародних олiмпiадах.

Так студент НГУ Федоряченко Сергій Олександрович на всеукраїнській студентській олімпіаді з інженерної та комп’ютерної графіки, що відбулася 19 ‑ 23 квітня 2010р. у Черкаському державному технологічному університеті посів перше місто поза конкурсом (http://3d-olimp.at.ua/).

Завдання з 3D моделювання, що було запропоновано на всеукраїнській студентській олімпіаді з інженерної та комп’ютерної графіки в ЧДТУ.

fedora.jpg


В конкурсі «Будущие АСы КОМПьютерного 3D моделирования»у 2010 році Федоряченко Сергій Олександрович в співавторстві здоцентом кафедри Основ конструювання механізмів і машин Процівим Володимиром Васильовичем взяв участь з проектом «Тележка шахтного локомотива».

Керівник проекту: Зіборов Кирило Альбертович.

Проект зайняв ІІІ місце в «Тяжкій» ваговій категорії - більше 1000 деталей.

fedora2.jpg

Візок шахтного локомотиву використовується при створенні модульних локомотивів різного призначення і зчіпної ваги.

Максименко Катерина Володимирівна у 2006 році нагороджена дипломом за високі успіхи в науково-дослідній роботі (друге місце) на міжвузівській студентській олімпіаді з інженерної графіки.

Максименко Катерина Володимирівна у 2009 році стала стипендіатом першої в Україні загальнонаціональної програми підтримки талановитої молоді «Завтра.UA». Свою конкурсну роботу «Способ повышения долговечности бандажей вальцевых прессов» вона виконала під керівництвом доц. кафедри ОКММ Ванжи Г.К. (http://old.pinchukfund.org/zavtra/uk/scholars/2009/?student=641).

diplomua.jpg  diplom2.jpg

Кращим в категорії до 200 деталей у 3D моделюванні на IX міжнародному молодіжному конкурсі «Будущие АСы КОМПьютерного 3D моделирования», що проводиться серед навчальних закладів — ліцензійних користувачів системи КОМПАС-3D російською компанією АСКОН у Санкт-Петербурзі, визнано проект Антона Бондарева із Національного гірничого університету (http://edu.ascon.ru/news/items/?news=1104). Перемогу на конкурсі студенту напряму «автомобільний транспорт» Антону Бондареву приніс проект «Коробка передач переднеприводного легкового автомобиля», що складається із 135 деталей. Керівник проекту доцент кафедри основ конструювання машин і механізмів В.В. Процив.

serg2.jpg diplom3.jpg
korob1.jpg korob2.jpg

kubok.jpg

Представники кафедри неодноразово ставали призерами міжнародного молодіжного конкурсу «Будущие АСы КОМПьютерного 3D моделирования» та отримували нагороди студентських олімпіадах.



В 2009 році група авторів (Проців Володимир Васильович, доцент кафедри «Основ конструювання механізмів і машин», Зіборов Кирило Альбертович, зав. кафедрою «Основ конструювання механізмів і машин», Твердохлеб Олександр Михайлович, асистент кафедри «Основ конструювання механізмів і машин», Федоряченко Сергій Олександрович аспірант кафедри «Основ конструювання механізмів і машин») під керівництвом Кирила Альбертовича Зіборова за проект «Електровоз» отримали Диплом учасника за високий рівень виконання проектно-конструкторських робіт.

diplom4.jpg

locomotiv.jpg

Проект «Електровоз»

Шарнірно-зчленований електровоз, що використовується як універсальна платформа для сімейства шахтних локомотивів (акумуляторних, контактних, кабельних, гіроскопічних) зчіпною масою від 7 до 14 т, як однорамних, так і модульних (секційних). Кількість деталей - 4471.

umz.jpg

В 2010 році студент 4-го курсу Сидоркин Ігор Олексійович представив на конкурс «Будущие АСы КОМПьютерного 3D моделирования» електронну тривимірну модель дисків зчеплення трактора ЮМЗ-50

Скарбничка винагород за участь в конкурсі «Будущие АСы КОМПьютерного 3D моделирования» в 2011 році поповнилась дипломом за успішне використання системи КОМПАС 3D у науково-технічній творчості Представники кафедри взяли участь в конкурсі з проектом «Электромобиль КАНГУ 111».

Авторами проекту виступили: Проців Володимир Васильович, доцент кафедри «Основ конструювання механізмів і машин», Сидоркин Ігор Олексійович, студент 5-го курсу, Зубарев Микола Сергійович, студент 5-го курсу, Васильченко Дмитро Олексійович, студент 5-го курсу, Марьенко Владислав Миколайович, студент 5-го курсу

Керівники проекту: Зиборов  Кирило Альбертович, зав. кафедрою Основ конструювання механізмів і машин, Басс Костянтин Маркович, зав. кафедрою Автомобілей и автомобільного господарства.

diplom5.jpg

kangu.jpg


«Электромобіль КАНГУ 111»

Призначений для тренувальних заїздів і змагань по картингу, переміщень співробітників парків розваг, промислових і комунальних підприємств, аеропортів, залізничних вокзалів і тому подібне. Кількість деталей - 1275.

Завдяки проведенню на кафедрі Основ конструювання механізмів і машин конкурсів та олімпіад студентам надається можливість продемонструвати свій досвід та творчі можливості, майстерність, підняти особистий престиж.

Участь в конкурсах і олімпіадах різного рівня всіляко заохочуються керівництвом кафедрі і університету.

Кафедра Основ конструювання механізмів і машин націлена на популяризацію інженерних професій, впровадження сучасних інформаційних технологій в освіту і підтримку талановитої молоді.




© 2006-2017 НГУ Інформація про сайт