Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

Счетчик PR-CY.Rank
Матеріали прийняті к публікації до збірника наукових трудів конференції:

«Розвиток інформаційно-ресурсного забезпечення освіти і науки в гірничо-металургійній галузі і транспорті 2014».

присвяченої до 115-річчя Національного гірничого університету

27-28 вересня 2014 року
onference proceedings DIRPSEMMTS

Зміст / Содержание / Contents


УДК 316.004:3.37.378

ЗМІНА РОЛЕЙ ТА ВІДНОСИН ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТА УНАСЛІДОК РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ОСВІТІ

Л.Є. Чернова1, Н.С. Шевердіна2

1кандидат філософських наук, доцент кафедри філософії та політології ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури», м. Дніпропетровськ, Україна, e-mail: chernlub@ukr.net

2студентка 5 курсу ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури», м. Дніпропетровськ, Україна,e-mail: inna.animka@gmail.com

Анотація. У статі розглянуті внутрішні соціальні зміни взаємодії викладача зі студентами у навчальному процесі у вищій школі, які є наслідком розповсюдження інформаційних технологій у освіті. На базі теоретичних робіт та соціологічних досліджень аналізуються нові ролі викладача та студентів, зміни у мотивації та очікуваннях студентів від ролевої взаємодії, що суттєво змінює характер їх стосунків.

Ключові слова: інформація, навчання,освіта, інформаційні технології (ІТ) у освіті, методи навчання, ролі викладача, відносини викладач-студент, комунікація викладач-студент. 

download pdf  See in PDF format

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт