УДК 316.004:3.37.378
ЗМІНА РОЛЕЙ ТА ВІДНОСИН ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТА УНАСЛІДОК РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ОСВІТІ
Л.Є. Чернова1, Н.С. Шевердіна2
1кандидат філософських наук, доцент кафедри філософії та політології ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури», м. Дніпропетровськ, Україна, e-mail: chernlub@ukr.net
2студентка 5 курсу ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури», м. Дніпропетровськ, Україна,e-mail: inna.animka@gmail.com
Анотація. У статі розглянуті внутрішні соціальні зміни взаємодії викладача зі студентами у навчальному процесі у вищій школі, які є наслідком розповсюдження інформаційних технологій у освіті. На базі теоретичних робіт та соціологічних досліджень аналізуються нові ролі викладача та студентів, зміни у мотивації та очікуваннях студентів від ролевої взаємодії, що суттєво змінює характер їх стосунків.
Ключові слова: інформація, навчання,освіта, інформаційні технології (ІТ) у освіті, методи навчання, ролі викладача, відносини викладач-студент, комунікація викладач-студент.
| See in PDF format |