Матеріали міжнародної конференції: «Сучасні інноваційні технології підготовки інженерних кадрів для гірничої промисловості і транспорту 2016»
ISSN 2311-147X Contemporary Innovation Technique of the Engineering Personnel Training for the Mining and Transport Industry 2016 (CITEPTMTI’2016). Conference Proceedings.
Дата проведення конференції:
26-27 травня 2016 року.
Державний вищій навчальний заклад
«Національний гірничий університет»
м. Дніпропетровськ
Україна
|
|
УДК 622.684
АНАЛІЗ НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНОГО СТАНУ ЛАКОВОГО ПОКРИТТЯ ЯКІРНОЇ ОБМОТКИ ТЯГОВОГО ЕЛЕКТРОДВИГУНА ПРОМИСЛОВОГО АВТОТРАНСПОРТУ
А. В. Веснін1, В. О. Сістук2, А. О. Богачевський3
1кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри підйомно-транспортних машин, Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет», м. Кривий Ріг, Україна, e-mail: artem_vesnin@mail.ru
2кандидат технічних наук, доцент кафедри автомобільного транспорту, Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет», м. Кривий Ріг, Україна, e-mail:vladimir.sistuk@ya.ru
3асистент кафедри підйомно-транспортних машин, Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет», м. Кривий Ріг, Україна,
e-mail: mr.bogachevsky@mail.ru
Анотація. У роботі розглянуто комп’ютерне моделювання напружено-деформованого стану та результативного переміщення елементів ізоляції лобової частини якірної обмотки тягового двигуна кар’єрного самоскида БелАЗ-75131 під дією температурних навантажень, що виникають під час виконання транспортної роботи на трасах з різним ступенем складності гірничотехнічних умов.
Ключові слова: промисловий автотранспорт, кар’єрний самоскид, тяговий двигун, якірна обмотка, гірничотехнічні умови, метод кінцевих елементів, напружено-деформований стан.
| See in PDF format |