09.10.2020
Нарешті, ми підбили підсумки конкурсу на кращу рекламну інстаграм публікацію!
Нагадаємо, студенти спеціальності 132 Матеріалознавство які навчаються за освітньою програмою "Промислова естетика і сертифікації матеріалів і виробів" відвідали музей "Машина часу", де взяли участь у вікторині "3D окуляри". Свої враження та емоції студенти повинні були виразити в інстаграм публікації.
Критеріями за якими експерти оцінювали роботи стали - відповідність тематики, використання програмних продуктів (Corel, Photoshop), читабельність тексту, загальне враження.
І так, результати конкурсу оголошено! Переможцем стала Мила Марина, студентка групи 132-18-2. Марина втілила образ веселої дівчинки з широко розпахнутими очима готовими до пригод. Яскрава публікація привернула увагу і залишилася в пам'яті.
В свою чергу відмічаємо активнисть і цілеспрямованість усіх учасників. У нас попереду ще багато цікавого!
А керівництво кафедри щедре на призи