Зміст / Содержание / ContentsУДК 629.3.032
РЕГРЕСІЙНА МОДЕЛЬ ДЛЯ ОЦІНКИ ПАЛИВНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПНЕВМОКОЛІСНОГО РУШІЯ В ТЯГОВОМУ РЕЖИМІ
Г.О. Аржаєв1, А.В. Василенко2, М.М. Балака3 1викладач вищої категорії, викладач-методист спецдисциплін «Машинобудування та матеріалообробка», Миколаївський будівельний коледж Київського національного університету будівництва і архітектури, м. Миколаїв, Україна 2кандидат технічних наук, доцент кафедри автоматизації технологічних процесів і виробництв, Воронезький державний архітектурно-будівельний університет, м. Воронеж, Росія, e-mail: madf_vgasu@mail.ru 3асистент кафедри будівельних машин, Київський національний університет будівництва і архітектури, м. Київ, Україна, e-mail: maxim.balaka@gmail.com
Анотація. Розроблено багатофакторну регресійну модель, що встановлює взаємозв’язок між величиною мінімальної питомої витрати палива колісного рушія в тяговому режимі і основними параметрами великогабаритних шин при прямолінійному русі.
Ключові слова: великогабаритна пневматична шина, колісний рушій, мінімальна питома витрата палива, регресійна модель, матриця, критерій Фішера.
|