ContentsУДК 622.525.28 І.Ю.Клименко асистент кафедри управління на транспорті, Державний вищий навчальний заклад «Національний гірничий університет», м. Дніпро, Україна, e-mail: iryna_klymenko@mail.ru Анотація. У роботі розглянуто процес гальмування шахтного дизелевозу з гідрооб’ємно-механічною трансмісією, що працює за схемою «диференціал на вході». Виявлення та систематизація основних закономірностей розподілу потоків потужності в замкнутому контурі гідрооб’ємно-механічної трансмісії в процесі гальмування виконано з використанням розробленої в MatLab/Simulink програмної реалізації. Ключові слова: шахтний дизелевоз, гідрооб’ємно-механічна трансмісія, процес гальмування, силові, кінематичні та енергетичні параметри.
|