ContentsУДК 622.684 А.В. Веснін1, В.О. Сістук2, А.О. Богачевський3 1кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри підйомно-транспортних машин, Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет», м. Кривий Ріг, Україна, e-mail: art_vesnin@mail.ru 2кандидат технічних наук, доцент кафедри автомобільного транспорту, Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет», м. Кривий Ріг, Україна, e-mail: vladimir.sistuk@ya.ru 3асистент кафедри підйомно-транспортних машин, Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет», м. Кривий Ріг, Україна, e-mail: mr.bogachevsky@mail.ru Анотація. У роботі представлено аналіз втомних деформацій та механізм утворення тріщини у лаковому покритті лобової частини якірної обмотки тягового двигуна кар’єрного самоскида БелАЗ-75131. Методом кінцевих елементів за дпомогою комп’ютерного моделювання виявлено природу та строки утворення тріщини у різних шарах лакового покриття з урахуванням особливостей роботи самоскидів у глибоких залізорудних кар’єрах. Ключові слова: кар’єрний самоскид, тяговий двигун, якірна обмотка, комп’ютерне моделювання, втомне руйнування, тріщиноутворення.
|