|  
          Збірник наукових трудів конференції: «Сучасні інноваційні технології підготовки інженерних кадрів для гірничої промисловості і транспорту 2017» 
 
 ISSN 2311-147X Contemporary Innovation Technique of the Engineering Personnel Training for the Mining and Transport Industry 2017 (CITEPTMTI’2017). Conference Proceedings.  
 
  Дата проведення конференції: 
            13-14 квітня 2017 року.
 
 Державний вищій навчальний заклад
 «Національний гірничий університет»
 
 м. Дніпро
 
 Україна
 |   
 | 
   
 
 
 
 
 
 
 
УДК 622.684
 
АНАЛІЗ ВТОМИ ЇЗОЛЯЦІЇ ЯКІРНОЇ ОБМОТКИ ТЯГОВОГО ДВИГУНА КАР`ЄРНОГО САМОСКИДА У СЕРЕДОВИЩІ SOLIDWORKS SIMULATION
 
 
А.В. Веснін1, В.О. Сістук2, А.О. Богачевський3
 
1кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри підйомно-транспортних машин, Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет», м. Кривий Ріг, Україна, e-mail: art_vesnin@mail.ru
 
2кандидат технічних наук, доцент кафедри автомобільного транспорту, Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет», м. Кривий Ріг, Україна, e-mail: vladimir.sistuk@ya.ru
 
3асистент кафедри підйомно-транспортних машин, Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет», м. Кривий Ріг, Україна, e-mail: mr.bogachevsky@mail.ru
 
 
Анотація. У роботі представлено аналіз втомних деформацій та механізм утворення тріщини у лаковому покритті лобової частини якірної обмотки тягового двигуна кар’єрного самоскида БелАЗ-75131. Методом кінцевих елементів за дпомогою комп’ютерного моделювання виявлено природу та строки утворення тріщини у різних шарах лакового покриття з урахуванням особливостей роботи самоскидів у глибоких залізорудних кар’єрах.
 
 
Ключові слова: кар’єрний самоскид, тяговий двигун, якірна обмотка, комп’ютерне моделювання, втомне руйнування, тріщиноутворення.
 
 
  
 
 
 
   
     
       |  | See in PDF format |