Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

Счетчик PR-CY.Rank

Збірник наукових трудів конференції: «Сучасні інноваційні технології підготовки інженерних кадрів для гірничої промисловості і транспорту 2017»



ISSN 2311-147X Contemporary Innovation Technique of the Engineering Personnel Training for the Mining and Transport Industry 2017 (CITEPTMTI’2017). Conference Proceedings.


Дата проведення конференції:
13-14 квітня 2017 року.

Державний вищій навчальний заклад
«Національний гірничий університет»

м. Дніпро 

Україна
CITEPTMTI’2017 Procced


Contents



УДК 622.684

АНАЛІЗ ВТОМИ ЇЗОЛЯЦІЇ ЯКІРНОЇ ОБМОТКИ ТЯГОВОГО ДВИГУНА КАР`ЄРНОГО САМОСКИДА У СЕРЕДОВИЩІ SOLIDWORKS SIMULATION

А.В. Веснін1, В.О. Сістук2, А.О. Богачевський3

1кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри підйомно-транспортних машин, Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет», м. Кривий Ріг, Україна, e-mail: art_vesnin@mail.ru

2кандидат технічних наук, доцент кафедри автомобільного транспорту, Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет», м. Кривий Ріг, Україна, e-mail: vladimir.sistuk@ya.ru

3асистент кафедри підйомно-транспортних машин, Державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет», м. Кривий Ріг, Україна, e-mail: mr.bogachevsky@mail.ru

Анотація. У роботі представлено аналіз втомних деформацій та механізм утворення тріщини у лаковому покритті лобової частини якірної обмотки тягового двигуна кар’єрного самоскида БелАЗ-75131. Методом кінцевих елементів за дпомогою комп’ютерного моделювання виявлено природу та строки утворення тріщини у різних шарах лакового покриття з урахуванням особливостей роботи самоскидів у глибоких залізорудних кар’єрах.

Ключові слова: кар’єрний самоскид, тяговий двигун, якірна обмотка, комп’ютерне моделювання, втомне руйнування, тріщиноутворення.


download pdf  See in PDF format
© 2006-2022 Інформація про сайт